Selasa, Jun 23

babai Sepital Sabak Bernam

29hb nie aku kene lapor diri kat Hospital Tanjong Karang... mcm sedeh... mcm best ... tak tau lah nak kate mcm mane perasaan nie...

pejam celik pejam celik (seb baik celik) .... genap lah service aku kat sini selama setahun.. mcm2 suke dn duka.. setakat nie.. kes sakit hati tak ade lah sgt.. biase lah ragam manusia.. layan jer...

yg best keje sini.. bos tak ade strict sgt.. asalkan keje beres.. on time.. tak ontime pun bleh excuse.. tp mesti selesaikan.. pastu.. keje sgt bebas.. mcm tak de pressure.. kekadang je.. hikhikhik... staff yg lain pun very nice... baik2 belaka..


ni pintu masuk ke opis aku.. unit pentadbiran / perkhidmatan




nie meja aku.. bersepah maksud nyer banyak keje.... emmmmm (mengeluh panjang) atau tak de keje... saje suka sepah kan meja.. hahahhaha


nie pantry kesayangan aku... nie lah tempat lepak.. makan2 minum2... gonna missed this place..

p/s: akan kurindui tempat keje first time as goverment servant..

2 komen:

jijah montel berkata...

makin jauh dah sana dari aku.. bila ko pindah tanjung.. dah takde pape connection la kita ni dgn hutan melintang.. takpe.. life goes on..

hawaDila berkata...

tau tak per... dlm setahun nie.. dah 3 daerah aku duduk.. mmg best..