Isnin, Mei 18

Majlis sambut menantu 21 Mac 2009

dah nama pun majlis sambut menantu... mestilah aku disambut habis-habisan... cume yg tak best nyer.. tak de makan sedap2.. mungkin diorang tak sempat nak sediakan sbb sibuk dgn persiapan lain..

Yang seronok nyer... aku disambut dgn macam2 acara...


memula... di bagi minum air kosong... kene minum bekas suami nyer mulut... kat tempat yg sama... tak tau lah ape sbb nyer.. mungkin nak bg perkahwinan tu sentiasa segar.. agaknyer lah


eh.. sempat lagi posing sblm melangkah laman rumah... berdebar gak nie.. takut tersadung mase jalan dpn org ramai... nasib baik tak ade ape2 yg buruk berlaku


cantik ker shot nie.. nmpk aku lagi tembam jek


pastu... ade bungkusan yg berisi air kotak yang di lekat bersama.. suh minum serentak... romantik gitu... tak pernah nyer dibuat aku


pastu baru lah acara membaling gula2... jenuh gak lah nak bukak kotak tu.. rombongan yg menghantar aku dah peluh2... menunggu setiap acara yg dibuat.. ape2 pun sedara2 aku nie mmg spotting... cayalahhh


last skali baru ler posing kat pelamin... pelamin nie direka khas oleh suami ku dan pakcik die.. save budget...

p/s: bile tgk gmb2 kawen teringin nak melaram mcm nie lagi...

5 komen:

LYS berkata...

santek...
pelamin santek..
baju santek..
pendek kate mmg semua santek larr...

hawaDila berkata...

santek ke...
ko tu bile lagi..

LYS berkata...

ala jgn larr tanya aku..
sekeh kang..

eh bedot ape cer?

jijah montel berkata...

akak tak tau pun ada bnyk acara.. ye lah.. akak takde kan.. huhuhhu... sedih..

by the way.. signifikan utk minum air lepas suami kita minum ialah.. supaya ko dengar cakap dia selalu.. jangan melawan cakap suami.. tak baik.. tapi kalau suami tak baik.. smack down ajek..

hawaDila berkata...

linda..
bedot aku tak tau.. tp aritu ade gak sms
yg aku tau die lom lagi ade ape2..
skrg nie tak tau lah plak
ko tak contact die ker

kakak...
ooo... mcm tu ek.. ni bukan kes mandrem kan..
kalau tak betul tak kan nak ikut je...
smekdown yokkk... hahaha