Selasa, Mei 12

sensitip giler

sekarang nie rase nyer aku makin sensitip.. aritu pakwe tegur kalau gosok baju tu biar lah bnyk2 sekali.. jimat wet api.. aku pun gtau lah mmg aku gosok bnyk2 sekali tuk seminggu.. cume tudung je aku gosok tiap2 pagi.. ye lah takut komot bile gosok sekali banyak..

Pakwe cakap bapak tegur sbb nampak aku gosok tiap2 pagi.. sakit gak hati nie.. die tak nmpk ker aku gosok tudung je.. tp mmg die tak nmpk kot sbb ironboard kat atas hihihi.. bapak tak pernah nmpk aku menggosok.. cume dgr ketak ketek jek.. mase tuh rase kecik sgt hati nie.. tengah lipat kain baju pun leh meleleh air mata nie... akceli betul gak.. gosok sekali banyak jimat wet api... lagi pun kitorang yg kene bayar wet api.. nway skrg nie kitorang tgh gawat ekonominyer... maka aku amik keputusan gosok gak bnyk2.. gantung kat penyidai tuala dalam bilik tuh.. siap pesan kat pakwe... jgn sentuh tudung tu.. nasib baik penyidai tuala ade 2 tingkat.. tingkat atas letak tu aku letak tudung2 aku..
boleh bangun pagi lewat sket.. ngemping lebih lah... hihihi

pastu smlm aku mimpi ijun... adik manja ku tuh.. pagi2.. nak ajak pakwe balik umah meru.. dalam kete siap nangis2 lagi riinndddu siut... tp sblm nie aku tak pernah lah nangis2 sbb rindu.. mase belajo dulu leh lah nangis.. homesick hahahaha... semalam iye2 dah amik cuti nak balik meru.. sbb pakwe mc tersepit mesin.. tetiba tgk mc 11 hb smapi 12 hb jek... bertambah sedih lah sbb tak dpt balik...

nasib baik... dengan izin Allah s.w.t... pakwe dpt panggilan interview 14hb iaitu Khamis kat Rantau Panjang, Klang... trus tarik cuti bawak ker esok plak... aku nak balik meru... ade sape2 nak kirim??.. kirim salam je lah ek....



3 komen:

jijah montel berkata...

monyok nye muka.. takde seri lansung... ate.. senyum la sket..

hawaDila berkata...

tak comey ke tak senyum... hihihihi

Azura Basir berkata...

bad mood ada makna kot ni? bakal dapat adik kecik kot...hehehehe